♫♫♫ حســـ ِ خوب ِ من ♫♫♫

♫♫♫ حســـ ِ خوب ِ من ♫♫♫
ღღ دوستت دارم... چهـ تفاوت دارد از دیروز یا فــردا! وقتی فردا میـــ آید...ღღ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♫♫♫ حســـ ِ خوب ِ من ♫♫♫ و آدرس hesekhob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این روزها

             گاهی ابـــــری میشوم

             گاهی در دلم طوفانی از تگرگ بهـ پا میشود

اما

      با همهــ ِیـــ این ـها

      پاییـــــز هم به برگ ریزانــ ِ چشمانمـ حسادت میکند

می دانی...

             شاید

   برای همهـ زیباترین حســـ عاشقـــــی باشد...

امــــا !!!

               حســــــ ِ زیبایـــ ِ چشمانتــــــ

                   حســــی فراتر از طعمــ ِ زندگی ــستــ

                                     بـــرای

                                               دلـــ ِ

                                                       بـــی قــــرار ِ

                                                                        ... مـنـــــ ...

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:30---9 آبان 1391
بـاران ڪه می بـارَد...


دل ـَمـ برایـت تنگ ـتَر میشَود


راه می اُفتـمـ بـِدون ِ چَتـر !


مـَن " بُغض میکُنَمـ" آسمـــان "گــِـریه"...

________________________________
+ این روزها
خیلی دلم برای گریه تنگ است...


ساعت18:30---9 آبان 1391
in kalamat ke rangi hastan ghabel didan nist behtar nist meshki basheh _________________________________________
+ دوست داشتم حس کلماتمو قشنگتر به رخ بکشم
به همین خاطر رنگیشون کردم و رنگ پس زمینه رو هم طوری انتخاب کردم که کاملا کلمات رنگی واضح باشه
حالا چطور میگی قابل دیدن نیست، نمی دونم...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:30 ] [ FarFan ]
درباره وبلاگ

وقتی تو نیستی
نه هستـ ـهای ما
چونان که بایدند
نه باید ـهــا
هر روز ِ بـــی تــو
روز ِ مباداستـــ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 11702
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1